Taotlusi hindab rahvusvaheline valdkonna ekspertidest koosnev žürii ja võitjate vahel jagatakse välja auhinnafond väärtusega 20 000 eurot, samuti eriauhinnad konkursi partneritelt. Neli auhinnakategooriat jaotuvad ettevõtete tulude alusel ja neid hinnatakse lähtuvalt kolmest kriteeriumist: disain, kasutajakogemus ja toimivus.

Osalemiseks palutakse e-poodidel täita veebis ankeet ja maksta osalustasu vastavalt oma kategooriale. Finalistide nimekiri tehakse teatavaks 10. mail 2024.

Neli auhinnakategooriat on järgmised:

  • Uued ettevõtted – ettevõtted, mille käive on alla 50 000 euro.

    Osalemine tasuta.

  • Väikeettevõtted – ettevõtted, mille käive jääb vahemikku 50 000 – 500 000 eurot.

    Osalustasu 50 eurot.

  • Keskmise suurusega ettevõtted – ettevõtted, mille käive jääb vahemikku 500 000 – 5 000 000 eurot.

    Osalustasu 100 eurot.

  • Suurettevõtted – ettevõtted, mille käive on üle 5 000 000 euro.

    Osalustasu 150 eurot.

SEB ja Latvijas Pastsi algatatud auhindade eesmärk on juhtida tähelepanu e-kaubanduse valdkonna edulugudele ning tipptasemele Baltimaades ja tutvustada neid laiemale, ülemaailmsele publikule. Samuti loodetakse inspireerida järgmist ettevõtjate põlvkonda kasutama pidevalt muutuvat tööriistade ja kommunikatsioonikanalite maastikku, et suurendada müüki Balti riikides.

Toetades Baltimaade e-kaubanduse konkurentsi, aitame Balti riikide e-kaubandusel kasvada. Oluline on tutvuda e-kaubanduse viimaste trendide ja selle paljude võimalustega, et Baltikumi ettevõtjad püsiksid konkurentsis ning oleksid edukad. Meie usume, et sellised projektid nagu Baltimaade e-kaubanduse tähe konkurss võimaldavad veebipoodidel vahetada teadmisi, tõsta teadlikkust e-kaubandusest ning siseneda rahvusvahelistele turgudele,“ ütleb SEB Balti digitaalse strateegia juht kaardi- ja makselahenduste valdkonnas Meelis Nurk.

Lisaks mitmesuguste auhindade võitmisele, nt digitaalsed reklaamikampaaniad, tasuta saatmine ja tasuta meistriklassid, saavad osalejad ettevõtte edasiseks kasvuks juurdepääsu ka valdkonna ekspertide teadmistele arutelude, taskuhäälingusaadete ja intervjuude kaudu.

Olles teadlik e-kaubanduse rollist Baltimaade majandusarengus ja selle kasvavast tähtsusest globaalsel turul, on Latvijas Pastsil hea meel olla konkursi „E-kaubanduse täht“ partner. E-kaubandusega tegelevad Balti riikide ettevõtjad on dünaamilise kasvu eesliinil ja vaatamata tugevale konkurentsile on neil võimalus silma paista originaalsete ning kvaliteetsete toodetega. Latvijas Pasts, mille eesmärk on olla esimene valik iga saadetise jaoks, arendab sihikindlalt e-kaubanduse transpordi- ja logistikateenuseid, sest tõhus kohaletoimetamine on e-kaubanduse edu võti,“ ütleb Latvijas Pastsi juhatuse liige Jānis Kūliņš.

Esimese Baltimaade-ülese e-kaubanduse konkursina annab sündmus ettevõtetele võimaluse tutvustada oma toodet suuremal skeenel. Osalemine annab kokkuvõttes veebipoodidele täiendava nähtavuse mitte ainult Baltimaade tasandil, vaid e-kaubanduses kogu maailmas, kuna konkurss toimub ülemaailmse nähtavuse nimel.

Algatuse strateegilised partnerid on SEB ja Latvijas Pasts. Teiste partnerite hulka kuuluvad Balcia, Joom, Mēness Aptieka, Aleph, Phh Group, Element Digital, Login, Gemius ja Magic Agency. Meediapartnerid on Delfi, TV3 Grupp, Äripäev.

Konkursist „E-kaubanduse täht“:

Konkurss „E-kaubanduse täht“ toimub esimest korda Baltimaade-üleselt. Varem on seda kolm aastat kolm aastat korraldatud Lätis. 2024 on esimene aasta, mil see laieneb Baltimaadesse ning toimub edaspidi igal aastal nii Eestis, Lätis kui ka Leedus.

Ühendumiseks sotsiaalmeedias:

Jaga
Kommentaarid