Dožd antakse luba edastada kommertssaateid telekanali „TV Rain“ kaudu. Luba hakkas kehtima 2022. aasta 22. detsembril ning kestab viis aastat.

Vene sõltumatu opositsioonikanal Dožd, mis sõja alguses Lätti kolis, kaotas ringhäälingulitsentsi detsembri alguses. Läti rahvuslik elektroonilise meedia nõukogu langetas vastava otsuse pärast mitmetele Doždi rikkumistele hinnangu andmist.

Nimelt puudus Doždi saadetel Läti keelne helirada, Krimmi kujutati kaardil Venemaa osana ja saatejuhid nimetasid Vene armeed „meie armeeks“. Takkapihta oli kahtlus, et telekanal toetab Ukrainas sõdivaid Vene sõdureid - pikaaegne Doždi saatejuht Aleksei Korostelev juhtis telekanali 1. detsembri saates „Siin ja praegu“ tähelepanu Vene sõdurite kehvadele oludele rindel ja avaldas lootust, et telekanali toimimine aitab neid.

Sõnavõtu järel Korostelev vallandati ja 9. detsembril kanti ajakirjanik riiklikusse nn musta nimekirja, keelatas tal Lätti sisenemine.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid