„Kohaturundus by the book.“

30. novembril eestimaalaste hommikukohvilonksudele fooni loonud „Terevisioon“ sai Tiina Hiobi – Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektori – suust just säärase hinnangu osaliseks. Tema sõnutsi leiab saatest sisuturunduse elemente: esile on toodud Pärnu kohvikuid, ettevõtteid, sündmusi ja ka kohapealseid elutingimusi.

„Seega – sisuturundus,“ andis ta Delfi palvel saatele pilgu peale heitnuna hinnanguks. „Pärnu linna ja Eesti kontserdi poolt on tehtud tore strateegilise kommunikatsiooni projekt.“

Kuidas suhtutakse hinnangusse ERR-is?

Sealne eetikanõunik toimetuse sõltumatusele ohtu ei näe, ent soovitab juhatusel makstud sisu tähistamise kontekstis muudatuste üle vaagida.

Roose: mul pole põhjust kahelda kolleegide professionaalsuses