Mille poolest erineb Tellimekoos keskkond traditsioonilisest e- või tavapoest?

Mõnes mõttes on tegemist väljakutsega traditsioonilisele kaubandusele, kuna uue lähenemisega keskkonna idee on leida valitud toodetele piisav hulk tellijaid ja saada toode tehasest eelnevalt kokkulepitud hulgihinnaga. Iga toote puhul on sõlmitud tootjatehasega eelkokkulepe, palju mingit toodet korraga tellima peame, et lubatud hinda saada.

Kui tavaliselt lisavad maaletoojad ja edasimüüjad kaupade hinnale 50–100 protsenti või rohkem, siis kui suur on teie enda juurdehindlus?

Kuna transport Aasiast Eestisse moodustab suuremate kaupade puhul pea poole toote enda maksumusest, siis on iga toote omahinnale lisatud täpne transpordikulu vastavalt konteineri mahutavusele.

Iga toote juures on eraldi välja toodud kauba hulgi- ehk omahind, meretransport, käibe- ning vastavalt kaubagrupile lisanduv võimalik tollimaks. Keskkonna enda tegevus- ja turunduskuludena lisatakse kaupadele ainult 10–15 protsenti.

Kuidas saate kindel olla, et kauba kvaliteet vastab ootustele?

Et vältida kauba saabudes tekkivaid võimalikke ebameeldivaid üllatusi, kontrollitakse iga saadetis enne teelepanekut erapooletu sertifitseeritud kvaliteedikontrolle teostava ettevõtte poolt üle. See sisaldab meie etteantud nimekirja alusel teostatavat detailset kontrolli, lubatud materjalide vastavust, koguste ja pakendite arvu.

Kaua võtab kliendi jaoks aega tsükkel toote tellimisest kuni kättesaamiseni?

Peale Eesti on meie süsteemi ühendatud ka Läti, Leedu ja Soome tellijad, tänu millele on piirkoguste täitumine tehtud võimalikult kiireks. Tellimused saadetakse Aasiast meretranspordiga Eestisse ning pärast lahtitollimist komplekteeritakse need meie partneri AMV Logisticsi laos. Pärast seda toimetavad DPD kullerid päeva-kahe jooksul tellimused neljas riigis asuvate tellijateni. Kogu tellimustsükkel võtab olenevalt tootest aega orienteeruvalt kaks kuud ning pärast kauba teelepanekut näevad tellijad meie keskkonda sisselogitult oma saadetist vedava laeva asukohta 24/7 interaktiivselt kaardilt.

Kuidas näeb välja tellimisprotsess ja kas tellida saavad ka ettevõtted?

Kogu tellimisprotsess on lihtne ja loogiline ja väga sarnane tavaveebipoest ostmisele. Jah, loomulikult saavad mööblit ja muid kaupa tellida ka ettevõtted nii kodu- kui ka tavakontoritesse.

Nagu ikka, siis saab valida erinevate makselahenduste, nagu „maksa mitmes osas intressita“, traditsioonilise järelmaksu, pangalinkide ning kaardimaksete vahel.

Ettevõtmise taga on ettevõtlus- ja IT-kogemusega sõpruskond, kellest pooled on elanud ja töötanud pikemalt Hiinas.

Pakkumistega saate tutvuda siin: www.tellimekoos.ee

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid