Vastuseks küsimusele, kas Tallinn-Pärnu liinil saab olema piisavalt reisijaid, et asi end ära tasuks, tõi Savisaar-Toomast paralleeli Soomest. Nimelt oldi ka Helsinki-Peterburi liini ehitamisel reisijate arvu suhtes skeptilised, kuid tegelikkuses oli reisijaid oodatust kolm korda rohkem. „Nii kaua kuni pole raudteed, pole ka reisijaid ja pole ka kaupa, nii et ma arvan, et tegelikult need prognoosid ei vasta tõele," lisas ta.

Savisaar-Toomasti hinnangul ei ole küsimus ainult selles, kui palju reisijaid liigub Tallinna ja Pärnu vahel, sest raudteest on huvitatud ka Soome. Seda põhjusel, et kauba ja reisijate vedamine Venemaa asemel läbi Baltikumi on turvalisem. Lisaks oleme me lähedal ka Peterburi regioonile, mis hõlmab seitset miljonit inimest.

Rail Balticu projekti teel on ka mitmeid karisid - lätlased tahavad, et projekt läbiks Riia sadamat ning Leedu Raudtee ei taha endale Rail Balticu näol konkurenti. Savisaar-Toomasti sõnul tuleb kolme Balti riigi ühisprojekt valmis saada 2015. aasta lõpuks. Vastasel juhul võivad seni vaid meile mõeldud 10 miljardi euro nimel konkureerida ka teised Euroopa riigid.

Vaata videost, kuidas rongiga Tallinnast Berliini saaks ja kaua see aega ning raha võtab.