"Sattusin mõned päevad tagasi nägema ETV programmi reklaami, kus Anu Välba kiirustab vaatama Ringvaate saadet. Kõrge konts, hoolikalt sätitud meik ja driftimine sportautoga päise päeva ajal Tallinna südalinnas nii, et kummi ving üleval. Lootsin tõsimeeli, et küllap mõni arukam tegija lõpuks ära tabab, et reklaam on kohatu, sest sellest väljaloetav sõnum ei tohiks kuidagi kokku minna kultuurse ja ohutu liikluskäitumisega. Reklaami aga näidatakse edasi," on kodanik mures.

"Kuidas kommenteerib ERR reklaami ajal, mil peaaegu iga päev loeme uudistest, kuidas mõni kiirendaja inimesi vigaseks või surnuks sõidab, kuidas liiklushuligaanid teedel ohtlikke olukordi tekitavad ja plekke mõlgivad. Nüüd siis tolereerib riigitelevisioon oma reklaamiga sellist käitumist igati normaalseks Või ei oska mina selle reklaami väärtust ja head tava järgimist kuidagi ära tunda," kirjutas Delfi lugeja.

ERRi ajakirjanduseetika nõunik Tarmu Tammerki sõnul peab ERR kui avalik-õiguslik meediakanal silmas pidama, et suur osa avalikkusest eeldab ERRilt sotsiaalselt soovitatava käitumise edendamist. Sellisel moel ERR oma programmides ka tegutseb.

"Antud juhul oli tegemist ühe saate reklaamklipiga, mis oli lahendatud
märulifilmide klišeede vaimus. Olen nõus ETV meelelahutussaadete juhi Mart Normetiga, kelle sõnul tegi toimetus klipi selleks, et tõmmata „Ringvaatele” ootamatul kombel tähelepanu, mitte aga selleks, et teatud liiki negatiivset käitumist propageerida. Kui puändiga lõppev klipp midagi propageerib, siis huumorimeelt. Klipp oli mõeldud naljana, mis kasutab kunstilist viidet Hollywoodi filmidele," ütles Tammerk Delfile.

Probleem oleks siis, kui ETV programmis propageeritaks läbivalt
kihutamist või muud ebaseaduslikku või ohtlikku käitumist. Seda aga Tammerki sõnul ei ole.