"Enne manöövri sooritamist pidurdatakse hoog täitsa maha ja siis koos rooli pööramisega alles näidatakse. Reavahetusel pikemaks ajaks kahele reale sõitma jäämine. Kõrvalteelt peateele pööramine ja siis venima jäämine. Kõrvuti kahes reas venimine alla piirkiiruse, kehtib ka politsei kohta. Tähelepanematus liikluses, liiklusmärgid," on ühe juhi jaoks peamised murekohad ja tema arvates peaks olema ikka suurem teistega arvestamine.

"Mind vihastavad kõige rohkem sellised juhid, kes lihtsalt venivad ja tahad neist mööda minna, vajutavad pedaali põhja ja kui ikkagi õnnestub mööda saada, saab ta kohutava egolaksu (naisterahvas sõitis mööda), tõmbab ette ja vajutab pidurit. Sellised teeks kohe ei tea mida, ausõna," on teine taksojuht pidurdajate ja venijate peale pahane.

"Minu arust on kõige hullem see, et liiklusmärke ei peeta miskiks. No ma ise ei viitsi ka kogu aeg linnas nii täpselt 30, 40, 50, 30, 40, 50 jõnksutada ja mõtlen, et milleks see vajalik on, aga mind näiteks häirib, kui juhid nendes kohtades, kus nad päevas mitu korda sõidavad (kodu- või töö juures) ühesuunalistel tänavatel ringe ei viitsi teha ja vastasuunareas sõidavad. Ma olen küsinud, et miks nii ohtlikult käitute ja saanud vastuseks, et eks see märkidest kinnipidamine mingi naiste või memmekate värk ole. Tegelikult peaks ju olema piinlik, et ei osata liikluses õigesti käituda ja teistele ohtlik ollakse. Tegelikult peaks olema inimene uhke, kui ta oskab ja saab hakkama. Mina näiteks olen naabrite silmis luuser, et ühesuunalistel tänavatel ringe teen ja nemad julged kangelased. Politsei on trahvi teinud, aga nad ei lõpeta kunagi. Nemad elavad siin ja teavad paremini, kuidas asjad käivad ja mingid lollid märkide ülesriputajad neid ei sega. Lootusetu, kui kõik omast arust nii targad on," jagab oma kogemusi kolmas taksojuht.

Neljas taksojuht toob võrdluseks Soome. "Elades 10a Soomes, sain normaalse "õppetunni" Rahvas on liikluses rahulik. Soomlane on veidi aeglane meie jaoks, aga sellega harjub. Ummikutes istumine on näiteks Soomes suht lust ja lillepidu. Rahvas liigub aeglaselt, aga kindlalt. Eestis jällegi koguaeg kiirendus/pidur/kiirendus...See mõjub nii endale, teistele kaasliiklejatele kui autole. Eestlane liikluses suht "ajudeta tropp". Küll sõidetakse sissesõiduteid kinni, ülekäigurajad umbe, ristmikud umbe."

"Mulle jääb nagu arusaamatuks, mis toimub nende 75% liiklejate peas, kes näiteks Tallinna teedel sõidavad. Pole vahet, kas vana bemmiga sõitev rullnokk, suure maasturiga blondiin või luksusmasinaga pintsaklipslane.
Kuigi Liiklusalane haridus on neil kõigil sama ja liikluses näeme neid iga päev. Siis millegipärast kõige idiootsemaid lükkeid teevad pidevalt siiski need uhkete autode omanikud," kirjeldas viies taksojuht liikluse häirijate tüüpilisi profiile.

"Mitmed maainimesed on rääkinud, et nemad Tallinnas liigelda ei julge. Jätavad auto Ülemiste parklasse ja leiavad muu transpordi.
Mitmed välismaalased on jällegi küsinud, et kas Tartusse või Pärnusse lennukit ei lenda, see on julm, nemad ei julge küll meie maanteel kaasa uhada. Me ise ei pane tähelegi kõike," jagab kuues taksojuhina töötav kodanik ka välismaalaste arvamusi meie liiklusest.

"Inimesed võiksid ringristmikul sõitmise selgeks õppida. Seda enam, et märgid on enne ringi tihti peale olemas. Näiteks TTÜ juures ring, mille läbimine tekitab paljudele juhtidele segadust. Samuti ei osata käituda muutuva suunaga peateel (näiteks Hiiu ülesõidul). Väga tihti on oht seal auto maha kanda," jagab ohukohtade kohta arvamust seitsmes Taxify rakendust kasutav juht.