"Kogu selle innovaatilisuse asemel võiks luua normaalsed sõiduplaanid, mitte nii, et viis bussi sõidavad mööda Riia tänavat korraga ühes suunas ja siis tuleb 40-minutiline paus. Samuti ohjeldada bussikontrolöre, kes busse peatustes kinni hoiavad ja kelle hõbehall kaubik päevad läbi töötava mootoriga erinevates kohtades seisab ja õhku heitgaasidega rikastab. Praegugi viskavad tuvastid teinekord ette kirja "Error" ning paari minuti pärast hakkavad uuesti tööle. See viga on siiani kõrvaldamata. Kuulus bussiinfosüsteem aga näitab tihti tablool nii puhkpäevaseid kui tööpäevaseid väljumisi," loetleb üks tartlane probleeme, mis võiks enne uuendusi lahendatud saada.

"Kuidas jääb lastega ja pensionäridega, kellel tasuta sõidu õigus? Odavamalt sõidavad õpilased-üliõpilased. Suure hurraaga hakatakse testima uuendust, kuid suur osa põhilisi asju pole paigas. Telefoni võib ka käest kätte anda. Kas siis peab täiendavalt veel kuhugi sisse logistama, isikut tõendama? Kas praegune bussikaardisüsteem ning bussijuhilt pileti ostmisvõimalus jäävad alles või on kõigil kohustus osta viimase põlvkonna nutitelefon, selle tarkvara pidevalt uuendada ning samas ise hoolas olla, et süsteem tünga ei teeks? Raha kulub mühinal, efekt vähemasti plaani tutvustamise põhjal suhteliselt olematu - väga täis bussi korral võidab ehk mõne sekundi," tekkis teisel tartlasel mitmeid küsimusi.