Kui jaanuari alguses omanik rõõmsalt teatas, et käis kontoris ja valis mulle parima võimaliku paketi, mida klienditeenindaja talle soovitas, nimelt paketi "kindel", aimasin ma küll halba, aga ei öelnud midagi. Lepingu oli omanik sõlminud kuueks kuuks ja ta teatas lahkelt, et kui see osutub mulle mittesobivaks, siis saab selle juunikuus ümber vahetada millegi sobivama vastu. 

Mis seal ikka, teatasin oma näidud ja jäin elektriarvet ootama. Üllatus-üllatus! Lubatud parim pakett tõstis minu elektrikulusid 35%, võta või jäta. Tarbimine mul kindlasti tõusnud ei olnud, pigem pidanuks see väiksem olema, kuna olin jaanuaris vahepeal mitu päeva kodunt ära. Lootes ennast lohutada pärisin tuttavatelt, kes olid enamuses lihtlabaselt igasugused paketid sõlmimata jätnud, kui palju nende arve summa tõusis ka ja vastused oli masendavad - kolleeg, kes ei sõlminudki ainsat lepingut, sai senisest keskmisest väiksema arve, sõbranna, kes ka ei sõlminud lepingut, maksis varasemaga võrreldes ehk 10% rohkem. Kokkuvõttes - kõik need, kes ei olnud lasknud klienditeenindajal endale nn soodsaid ja turvalisi pakette pähe määrida, pääsesid odavamalt, kui mina, vaene lollpea. 

On äärmiselt küsitav, kui eetiline on õigupoolest Eesti Energia käitumine klientidele kahjulike lepingute aktiivsel pealesundimisel. Enne juunikuud aga ma ebasoodsa paketi osas niikuinii midagi ette võtta ei saa ja nii jääb üle vaid mõru pill lihtsalt vaikides alla neelata.