Ronaldinho niivõrd laiaulatuslik osalemine kõiksugustes reklaamides on Brasiilias kutsunud esile arutelu, et kas nende lemmikmängija ei ole mitte liiale läinud.

“Ma arvan, et ta osaleb liiga paljudes reklaamides,” sõnas Falloni reklaamibüroo juht Eugenio Mohallem. “Ma ei tea, mis sundis teda nii palju aega raiskama nende reklaamivõtete peale. Ta oleks võinud pigem treenida sel ajal.”

“Ronaldinho kasutamine reklaamides on firmade jaoks väga kulukas ja iga korraga muutub reklaamklipi efekt järjest väiksemaks tarbijate jaoks. See üleproduktsioon viib selleni, et reklaamid ei pääse enam mõjule.”

26-aastane Ronaldinho reklaamib teiste hulgas Gatorade`i ja Pepsi jooke, Nike spordivarustust, Oi mobile telefomikompaniid, Rexona deodoranti ja Santanderi panka.

BBDO reklaamibüroo andmetel on Ronaldinho bränd väärt 47 miljonit eurot.