„Õhku sees peaaegu ei ole. Odavlennu mudel on mõnevõrra teine, aga ma usun, et hinnad on nii madalal, et ma ei usu, et nad enam langevad," ütles Loik.

Loigu sõnul võib öelda, et Tallinna lennujaama kaudu lennatakse suhtelistelt palju, aga "tunnistagem, et oleme suhteliselt väikesed. Et saada ülisuureks rahvusvaheliseks - ma ei usu."

Loigu sõnul ei olnud Tallinna lennujaama laiendus enneaegne ega mõttetu, sest aastas käib tipphetkel läbi 2,5 miljonit reisijat ja kahe aasta pärast on meil samasugune seis, teiselpool on aga Helsingi 11 miljoni reisijaga.

Ta märkis, et 2003. aastal oli reisijate arv Tallinna lennujaamas 700 000 ja lennujaam mõeldud 1,4 miljonile inimesele. „ Ja suurehitus kestab ju kaua. Ma arvan, et kui tõus tuleb, siis me oleme valmis," ütles Loik.

Estonian Airist rääkides märkis Loik, et Helsingi puhul on Finnairi osatähtsus Vantaa lennujaamas üle 70 protsendi ja meil on selles suhtes suured probleemid. „Kas siin on toitja lennuliin või mitte - see on oluline. See saab olla ainult siin baseeruv firma," ütles Loik, rääkides Tallinna lennujaama „toitvast" lennufirmast.

Loik ütles, et lennuliinide puhul on tuntav sõltuvus majandusolukorrast ja majanduse põhi on selle põhjal näha, kui lennureiside arv tõusma hakkab.

Loigu sõnul kuulub Tallinna lennujaam oma hindade tasandilt Euroopas madalama neljandiku sisse ja siinsed tasud on täiesti konkurentsivõimelised.