Telekanali andmetel unustas teine piloot lennuki stardiks ettevalmistamisel sisse lülitada lennukiiruse mõõtmiseks kasutatavate Pitot’ torude soojenduse, mille tagajärjel need ära külmusid ja hakkasid andma lennuki kiiruse kohta valeinformatsiooni.

Kokkupõrkeni maapinnaga on vähem kui minut.

Kapten: „Üles, nii.”

Teine piloot: „Kohe-kohe.”

Kapten: „Aga sina al...”

Teine piloot: „Üldse mingi jama on.”

Kapten: „Ei, aga ma sain nii aru, et me tahtsime seda... Aga sina vastupidi, alla.”

Teine piloot: „Hea küll, hea küll, pärast räägid. Ma pean silmas kõike ülejäänut. Nii, kontrollime kõike.”

Kapten: „Kõik, kõik on hästi.”

Teine piloot: „Kõik, kiirus normaliseerus.”

Autoinformaator: „Võrdle kiirust, võrdle kiirust.”

Teine piloot: „Op-op-op... 390!”

Lennundusekspertide hinnangul teeb teine piloot seejärel saatusliku vea.

Kapten: „Kuhu alla?! Kuhu alla sa lähed? Miks alla?! Kuhu?!”

Autoinformaator: „Võrdle kiirust, võrdle kiirust.”

Teine piloot: „Sellepärast, et, et hea п*****ь, 200 kiirus, б***ь!”

Kapten: „Kõrgus! Kõrgus! Kõrgus!”

Autoinformaator: „Terrain ahead! Terrain ahead! PULL UP! Terrain ahead!

Kapten: „Üles!”

Autoinformaator: „Terrain ahead! Terrain ahead! PULL UP! Terrain ahead!

Kapten: „Kõik. П****ц.”

Salvestuse lõpp.