Leemetsa sõnul on esimene asi liinivõrgu ümberdisainimine, et kohandada seda praegustele oludele. Lisaks Tallinna bussidele, trammidele ja trollidele tuleb arvestada ka elektriraudteega, mis saab peatselt uued rongid. Samuti tuleb vaadata kogu Suur-Tallinnat koos linnalähedaste valdadega.

Kui liinivõrk on kaasajastatud, tuleb järgmisena vabastada ühistransporditurg ja korraldada liinikonkursid, mis küll ei tähenda, et alati tuleb valida kõige odavam pakkuja. Ta lootis, et sel juhul ei pruugi Tallinna ühistransport maksma minna enam 50 miljonit eurot aastas, vaid võibolla kõigest 40 ning seejuures oleks ühistranspordi kvaliteet parem.

Leemets lausus, et ei karda taolisi bussiliinidega seotud probleeme, mis on tabanud paljusid liinikonkursiga bussivedajat otsinud maakondi, kaasa arvatud Tallinnat ümbritseval Harjumaal. Tema sõnul kardab ta hoopis, et Tallinna praegused kaks ühistranspordifirmat pole jätkusuutlikud, sest neisse ei investeerita piisavalt. "Uskuge mind, ega me nende bussidega kaua ringi ei kolista," lausus Leemets.

Tartus käis kohalik IRL eelmiste kohalike valimiste eel välja mõtte võtta bussiliiklus uuesti linna kätte. Leemetsa sõnul sõltub palju sellest, kuidas riigile või omavalitsusele kuuluvat firmat juhitakse. Ta ei välistanud küll võimalust, et liinikonkursil võib osaleda ka linnale kuuluv bussifirma.

Leemetsa sõnul läks Tartus ühistranspordiga hästi. Ühistranspordi korraldamisel võiks tema arvates eeskuju võtta aga näiteks Helsingist, aga ka teistest välisriikide linnadest, kus on hästi toimiv erastatud ühistransport. Praegune ühistranspordi olukord Tallinnas on tema sõnul aga täiesti vale. "Tallinnas on säilinud sotsialismilähedane olukord," lausus Leemets.