Ühe Delfi lugeja sõnul keelas reisisaatja tal peaaegu tühjas trollis jalg üle põlve istuda, sest see olevat teistele sõitjatele ohtlik. Delfiga võttis ühendust lugeja, kellel oli rääkida veel ebameeldivam lugu. Trammi- ja trollibussikoondis aga kuulujuttude kohta kommentaare ei jaga.

“Meil jagab kommentaare ja vastab küsimustele pressiesindaja,” vastas TTTK personalijuht Tiiu Sirts Delfi küsimusele, kas süüdistatud reisisaatjatega on räägitud. Et aga ettevõtte koduleht pressiesindaja olemasolust ja tema kontaktidest vaikib, on Sirts siiski nõus avaldama, et pressiesindajaks on linnavalitsuse hääletoru Raepressi toimetaja Jaan Rõõmussaar.

“Jah, ma olen sellest juhtumist kuulnud,” ei nõustunud Rõõmussaar telefonis ka juhtunu kirjeldust lõpuni kuulama. Tema sõnul ei oska ta kuulujutte kommenteerida. Lihtsalt kuulduste põhjal pole tema sõnul võimalik midagi ette võtta.

Küsimuse peale, kas reisijate selliseid kaebusi vähemalt uuritakse, ütles Rõõmussaar, et ta ei saa aru, mida uurida tuleks. “Kuuldusi ei saa uurida ega kommenteerida,” jäi ta enda juurde.

Tühjas trollis pakuti naisele vägisi lapse istet

“Kaks koolitüdrukut, kellest üks on minu tütar, sõitsid koolist koju ja istusid kõrvuti ühel pingil,” rääkis Delfile üks lugeja. “Trollis oli nii nende ees kui taga vabu üksikuid kohti. Hotell Tallinna peatuses sisenes trolli lillekimbuga vanem naine. Reisisaatja võttis pikema jututa tüdruku ranitsast kinni ja tõstis ta püsti, öeldes: “Laske inimene istuma”, ja pakkus lahkelt lillekimbuga naisele istet. Naisel puudus tegelikult üldse huvi istuda.”

“Kas lapsed ei ole inimesed? Leian, et see reisisaatja on võlgu vabanduse laste ees, keda on õpetatud vanematele inimestele kohta pakkuma, aga kui trollis on vabu kohti, siis on ka neil õigus oma raskete koolikottidega istuda!” leiab lugeja, kes tahtis selle juhtumiga seoses teada, kes on see reisisaatja.

Delikaatne vastus

Mees pöördus juhtunuga seoses ka trammi- ja trollibussikoondise poole, trolliliikluse osakonna juhataja Aleksander Kapponen kirjutas talle vastu. Kirjast selgus, et liiklusteenistuse direktor Meelis Tartu keelas avaldada töötaja nime ja palus Kapponenil saata “delikaatse vastuse”.

“Nii nagu trollijuht peab ka reisisaatja suhtlemisel sõitjatega olema korrektne ja viisakas. Antud juhul reisisaatja ilmselt seda ei olnud. Viimasega toimub tõsine jutuajamine teenindusalastes küsimustes. Kõiki konkreetseid eksimusi arvestame ka nende tööle hinnangu andmisel. Nii toimime ka antud juhul,” vastaski Kapponen kirjale delikaatselt. Rohkem infot ega täiendavaid vastuseid pole TTTK kannatanule andnud, vabandamisest rääkimata.

Hea lugeja, kas sina oled reissaatjate tööga rahul? Saada oma arvamus meiliaadressile rahvahaal@delfi.ee või kasuta lehe vasakul servas olevat Rahva hääle vormi!