Kas lihtsam poleks olnud jagada mõni tuhat välja prinditud avaldust laiali linnaosavalitsustes, kaubanduskeskustes või internetis, selle asemel, et korraldada selline massiüritus?

"Tööbörsi põhieesmärgiks oli tutvustada nõudeid loodavatele sotsiaalsetele töökohtadele, mis võimaldab töötul otsustada töökoha võimaliku sobivuse üle," vastas Tallinna ettevõtlusameti juht Kairi Teniste Delfi küsimusele.

Kokku tulnud inimeste arv ületas tema sõnul linna ootused, samas sooviti kõigile anda võrdne võimalus kandideerida.

"Kohal olid kõikide töökohti pakkuvate asutuste esindajad, kes ka kohapeal inimesi nõustasid. Tegelikkuses oli aga paljude inimeste eesmärgiks, nagu nad täidetud ankeetidel märkisid: „lihtsalt leida tööd, nõus igasuguse tööga“," kirjeldas Teniste olukorda.

Linna kodulehel olid koos tööbörsi eelinfoga ka ankeedid lisatud, kuid selle elektroonilise edastamise võimalust kasutasid vähesed.

Kuidas valitakse välja need õnnelikud, kes leiavad endale töö? Mõnele kohale laekus üle tuhande taotluse, siis mis saab määravaks?

"Esmalt kontrollitakse, kas töölesoovija on Tallinna elanik ja töötuna töötukassas arvel. Seejärel ettevõtete personalitöötajad lähtuvad ankeedis toodud andmetest ja võtavad sobivate kandidaatidega ühendust, et leppida kokku tavapärane töövestlus. Määravaks saab töölesoovija sobivus antud töökohale esitatud nõuetele."