Seda, et palju kajastamist leidnud Läti meteoriidi-uudise taga oli sama konsterni Läti ettevõte, sai Seema teada alles tagantjärele. Ka täna ei olnud Tele2 Eesti inimesed Läti kolleegidega meteoriidi-kampaaniast rääkinud.

“Eri riikides tegutsetakse üsna iseseisvalt, igaüks teeb eraldi oma turundust,” selgitas Seema ja lisas, et ka Eesti Tele2 siseselt ei ole lätlaste kõmulist turundusnõksu arutatud.

Küsimusele, kas Eestis oleks selline võte kõne alla tulnud, vastas turundusdirektor, et sama nippi enam korrata ei saa. “Kuskil siin lähiriikides ei saa seda korrata ega midagi sarnast teha, see poleks enam uus ja kõik saaksid kohe aru,” ütles ta.

Naljaks Kristjan Seema meteoriidilugu ei pea, pigem ikkagi turundusideeks. “Üldjuhul kasutatakse selliseid võtteid mingi toote või teenuse turuletoomiseks,” oletab ta kummalise ettevõtmise tagamaid.

Tema sõnul oli kampaania esmane eesmärk pälvida laia tähelepanu ja see eesmärk on ka saavutatud, sest sellest sai uudis, mis ületas ka riigipiire ja püsis päev otsa esilehtedel. Iseasi, kas sellest ka turunduseesmärkide täitmisel kasu on. “See selgub hiljem.”

Läti valitsus sai sealse Tele2 peale eile maruvihaseks, sest päästjatele, sõjaväele ja politseile tähendas see sadade tuhandete kroonide väärtuses lisatööd.

“Minu teada on Läti Tele2 vabandanud kõigi nende ees, keda kampaania solvas,” ütles Kristjan Seema.