Tallinna ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste andmetel läheb 311 miljoni krooni suuruse Tallinna abipaketi reklaamikampaania kokku maksma ligi kaks miljonit krooni.

Michali sõnul on siin proportsioonid kõvasti paigast ära - inimestele jagatakse kartulit ja samas pannakse reklaami peale kaks miljonit. "Mina pean seda tsirkust alandavaks ja seda on mulle öelnud ka paljud linnakodanikud, et see on alandav. See summa tuleks hoopis suunata erinevatesse sotsiaaltoetustesse," rääkis Michal Delfile.

"Igal omavalitsusel on kohustus oma inimesi aidata, aga see, mis Tallinnas toimub, et linna 50-miljonisele propagandaeelarvele pannakse veel kaks miljonit otsa, see ületab juba täiemõistuslikkuse," lisas ta.

"Tallinn aitab" välireklaamile on Teniste andmetel kulutatud 427 000 krooni, millele lisandub käibemaks.

Tallinna abipaketi "Tallinn aitab" eesmärk on luua pealinna kahe aastaga 5500 uut töökohta. Lisaks jagatakse selle raames abivajajaile talvekartulit ja küttepuid.