"Me oleme rõhunud seekord väga palju meie kandidaatide aktiivsusele," rääkis Isamaa ja Res Publica Liidu peasekretär Margus Tsahkna, kelle sõnul kaalub erakond praegu, kas ja mis mahus teha reklaami televisioonis. "Kindlasti me teeme n-ö teavituskampaaniat internetis."

Meedia- ja kommunikatsiooniekspert Agu Uudelepa sõnul ongi mõistlik välireklaamist loobuda, sest 40 päeva enne valimisi ei ole see kuigi mõjus, vahendavad ERR Uudised.

Reformierakonna peasekretär Kristen Michal tõi esile, et 40päevane välireklaami keeld tegelikult suurendab valimiskulutusi, mitte ei hoia kokku, nagu eemärk oli.

Uudelepa sõnul mõjuvad kohalikel ja riigikogu valimistel eri reklaamikanalid ja eri võtted. "Riigikogu ja ka kohalikel valimistel suurtes omavalitsustes mõjub igal juhul telereklaam. Aga kui me räägime väiksematest valdadest, siis ikkagi kandidaat ja tema meeskond peavad jalad selga võtma ja käima inimestega rääkimas."