Kauri sõnul on asjad riigilt ohtralt dotatsiooni saavas Edelaraudtee AS-is kapitaalselt paigast. „Minu 28-aastase karjääri jooksul ei ole ma sellise suhtumisega veel kokku puutunud. Meid ei teavitata teetöödest, ei anta informatsiooni, selline käitumine on kuritegelik,” rääkis Kaur Eesti Päevalehele.

Vedurijuht Neeme Sihv märkis, et teetöödest peaksid olema informeeritud dispetšerid, kes peaksid edastama info jaamadesse, kust see jagatakse vedurijuhtidele. „Eesti Raudtee teedel asi toimib, aga Edelaraudteel on kontoriinimestel töö tegemata,” rääkis Sihv.

Tehnilise järelevalve amet algatas juhtumi tõttu Edelaraudtee Infrastruktuuri suhtes ka väärteomenetluse raudtee ja tehnokasutuseeskirja nõuete võimaliku rikkumise tõttu.

Päevalehe andmetel oli õnnetusoht reaalne juba esmaspäeval, kui vedurijuhid märkasid kurvis relsilt võssa hüppavaid inimesi. Vilemärgid pandi välja alles kolmapäeval.