Esimesed ajurünnakud on juba peetud, kirjutab
. Kas luuakse päris uus reklaamikava Eesti tutvustamiseks või soojendatakse üles vana, pole selge.

Värvikaid ja uudseid ideid napib või pole üldse. Õhus ripub ka Welcome to Estonia märgi saatus. Peegel ei välista, et märk kaob.

“Aga vara on öelda,” märgib ta. Peegel möönab, et Eestit ei ole võimalik tutvustada märgiga, mis omab eestlaste silmis viletsat mainet ja millesse ei usuta.

2002. aastal tegi EMOR uuringu, mille kohaselt pooltele eestlastele märk sobis, kuid 40 protsenti pidas seda ebasobivaks. Faktum küsitles 2005. aastal ettevõtjaid. Neist kolmandik ei pidanud märki eriti sobivaks ning üle poole leidis, et riigi mainekujundus ei ole eriti tulemuslik.

Töö Eesti mainega lõppes 2002. aastal Tallinnas toimunud Eurovisiooniga. Samal ajal on Eesti Telefonist saanud Elion, Radiolinjast Elisa, Klementist PTA. Oma kaubamärki on uuendanud nii Hansapank kui ka Ühispank — need on vaid mõned näited.