Mina arvan, et paljud pesupulbri ja pesuainete reklaamid on naiste ja emade suhtes alandavad. Kas tõesti emadel pole muud teha kui pesu pesta?

Kui võtta mõned pesupulbri reklaamid, siis jääb mulje, et las tulevad plekid ja et võib minna kogu aeg mustaks, et las ema peseb ja peseb. On näha, et tahetakse jätta muljet, et pesemine kerge, aga jääb ka mulje, et emad peavadki aina pesema.

Arvan, et pesupulber on hea asi inimestele, sest nii on lihtsam asju puhastada ja plekke maha saada. Samas arvan, et ega see pesupulber ikka emade parim sõbranna ka ei ole.

Usun, et see reklaam tuleks üles ehitada nii, et naised oleksid seda vaadates positiivselt meelestatud ja tunneksid, et nad on olulised ja et nendel on ka oma elu. Midagi muud peale pesude. Seda võiks teha nii, et kas või öelda, et pesupulber on nii hea, et ka mehed tahavad sellega oma pesu pesta. Või rõhuda mõlemale soole nii, et kõik tunneksid end seda vaadates hästi ja tähtsana.

Seega arvan, et reklaamide tegijad peaksid mõtlema rohkem üksikisikutele, kes seda reklaami vaatavad nii, et see mõjuks tugevamalt.