"Iga päev oma tööd tehes satun ikka kokku petturitega, kel on võltsitud invakaart või kes kuritarvitavad invakaarti ära," märkis ta.

"Toon näite - täna avastasin ühe auto armatuurlaua peal invakaardi, mille seerianumber algas viie tuhandega. Kaart äratas kahtlust, kuna aastaarv oli kirjutatud musta vildikaga. Hiljem transpordiametilt infot saades selgus, et antud seeria kaart pärineb tegelikult aastast 2009 ja on aegunud," kirjeldas kontrolör.

"Seaduste järgi kehtib invakaart ainult antud isikuga koos, ehk teisisõnu - kas antud isik on roolis või autojuht on antud isikut transportinud  punktist A punkti B. Aga väga palju juhtumeid on selliseid, kus lausa kuritarvitatakse invakaarti ära, näiteks kui kui kaart on aegunud või see on tühistatud, siis kasutatakse seda ikkagi," märkis lugeja.

Lugeja sõnul aitaks see, kui parimiskontrolörid saaksid mobiilselt ja elektrooniliselt kontrollida kaartide ehtsust. "Suurem soovitus  on invakaartidele peale kirjutada auto number, et antud kaarti ei saaks kasutada kolmandad autod," märkis kontrolör.

"Kuna praegu puudub kaartide suhtes kontroll, siis on neid limusiinide juhtidel ja BMW X5 juhtidel hea kuritarvitada, sest nad on teadlikud, et seda ei saa keegi kontrolllida."