Või vastupidi: kuhu mahuvad kärud, kui rattad on rippuma pandud?

Nüüd see siis juhtuski. Sõitsime Tallinnast Tartusse. Alguses oli kolm käru ja saime enam-vähem hakkama. Iga käru eraldi nurgas. Ülemistes aga tuli peale veel üks vanker ja kaks jalgratturit. Siis tekkiski juba kergem kaos.

Kohe üldse ei olnud kohti, kuhu kõik saaksid ära mahtuda. Selge oli see, et rattad peab saama rippuma panna. Eesmärk oli, et mina ei peaks jääma käruga keset seda seisuala, nagu üks teine neiu kahjuks jäi.

Need rataste kohad ei ole üldse läbi mõeldud. Sealt mööda pääsemine on tülikas ja kuigi üks ratas rippus kõige ääres, pani see siiski kinni kaks tooli! Seega neljast jäi alles vaid kaks, aga kuna seal olin ka mina oma käruga, siis ei olnudki seal kohti.

Üks ratas sai ära pandud nõnda, et sealsamas istus vanem naisterahvas, kellele see õnneks ette ei jäänud, aga kolmandas kohas olid põhimõtteliselt kolm vankrit ja inimesed kõik üksteise kõrvale kokku surutud. Kärud ei olnud akna all, vaid mahtusid ära vaid sedasi, et segasid kõiki möödujaid.

Jalgratturitest oli samuti kahju - nemad istusid maas, kuna rong oli ikka väga täis.

Mul pole Elroni vastu midagi, väga kenad rongid on. Tahaks lihtsalt teada, et mis hakkab saama suvel? Siis, kui rattureid on kogu aeg rohkem ja samuti kärutajaid? Kuhu peaksid kõik ära mahtuma, kui on vaid üks vagun vastavate märgetega, et just seal võib olla?

Endal oli ka halb tunne, et inimesed pidid end päris WC seina äärde suruma, et kärust mööda saada. Ei olnud üldse mugav. Ka rattad jäävad seinas rippudes ikka päris korralikult ette. Üsna ebameeldiv kogemus oli.