"Olen olnud aastaid Tallinna Kaubamaja Toidumaailma püsiklient ning olen sealse professionaalse teenindusega alati rahul olnud. Ootamatult aga on sealt peaaegu kadunud ostukärud, kuigi külastajate arv on tavaline. Varem olid ostukärud alati vabalt saadaval.

Nüüd on olukord, kus neid väheseid ostukärusid, mis seal on, lausa tiritakse ootajate poolt nende ostjate käest ära, kes kassast ostukäruga väljuvad ning kliendil puudub võimalus oma kaupa rahulikult ära panna. Selline olukord ei tee au mainekale Tallinna Kaubamajale. Mida kavatseb Tallinna Kaubamaja ette võtta olukorra normaliseerimiseks Toidumaailmas?" küsib Virve Siirak.

"Novembrikuus on meilt tõepoolest kadunud üllatavalt palju kärusid. Oleme neid osaliselt tagasi saanud ootamatutest kohtadest, sealhulgas ka Kaubamajast, Viru Keskusest ning lausa kilomeetrite kauguselt.

Tegeleme probleemiga aktiivselt, kuid taoliste kvaliteetsete ostukärude tarneaeg on pikk, seega ei jõua need kahjuks kohale kohe järgmisel päeval pärast tellimuse esitamist. Vabandame kliendi ees, kes pidi pettuma ja teeme kõik endast oleneva, et kärusid jätkuks alati kõikidele soovijatele," kommenteerib lugu Toidumaailma juhataja Kadri Aguraiuja.