Ühel ostjal oli arve 23,13 eurot ja esmalt pani ta letile 25 eurot ja siis otsustas otsida rahakotist kolm eurot ja kolmteist senti, et täpne raha anda. Paraku jõudis müüja vahepeal panna juba 25 eurot kassasse ära ja seejärel pani veel ka selle 3,13 lisaks. Kuigi ostja sai aru, et ta oli eelnevalt viis eurot juba müüjale andnud, ei hakanud ta ka õiendama ja nii ta oma viiest eurost ilma jäigi.

Teisel korral küsis ostja müüjalt, et ega tal viit eurot kassas üle ei jäänud ja müüja vastas ükskõikselt ehmunult, et ei jäänud.

Teine ostja valis "viimase kuupäeva" riiulist mitmed allahinnatud kaubad, aga kassa juures üritas müüja küsida allahinnatud kaupade eest seda hinda, mis nendel kaupadel siis peal olid, kui kaubad alles värsked olid.

Üks alkoholi pruukinud klient maksis kaupluses kauba eest ja ostis ühe pudeli alkoholi. Müüja üritas alkoholile hinda otsa panna, aga siis tuletas ostja müüjale meelde selle pudeli hinna ja ehmudes ütles müüja ostjale, et "oi, kogemata juhtus".

Ebaausad müüjad tekitavad probleeme ja neid tuleb teraselt jälgida, et nad ostja arvelt ei rikastu.

Juba ammu on teada seegi, et tagasi antud raha tuleb kontrollida kassa juures kohe, sest hilisemaid pretensioone ei arvestata.