"Järgmisel aastal sattusime ise kolmandasse ritta ja pidime ise selle seljatoega jändama. Nii kui normaalselt selga toetasid, hakkas tugi vaikselt alla vajuma, tagumisele inimesele sülle," lisab reisisell.

"Loodame, et lennuk enne märtsi alla ei kuku. Tavaliselt peaks ikka väljanägemine andma esimese vihje selle kohta, kuidas omanikud oma vara hoiavad ja hooldavad," ütleb teine lugeja, viidates SmartLynxi esindaja lubadusele räämas lennuk märtsis hooldusesse saata.

"Selle peldikuga ise ka kaks korda sõitnud. Enam selle reha otsa ei astu. Iga teine istmerida tuleks välja visata, siis oleks enam-vähem võimalik inimese kombel istuda nagu teistes lennukites," arvab kolmas.

"SmartLynxi lennukid on tõesti peldikud. Sai sellega 2012. aastal Aurinko kaudu Marokosse lennatud ja rohkem ei taha. Istmete vahed on võrreldes Lufthansaga ülikitsad. Paljud istmetoed on erinevates asendites ja reguleerimisele need ei allu, või siis alluvad nii, et eesistuja laseb oma seljatoe sulle sülle. Lisaks oli teenindus üliaeglane. Vist oli juba kaks tundi lennatud, aga ikka ei suudetud kõigile toitu laiali jagada. Kogu lennuki peale oli ainult üks söögikäru, mitte kaks või kolm nagu teistes sama suurtes lennukites. Soovitan soojalt kasutada liinilende või Põhjamaade turismifirmasid," meenutab neljas.

"Kes vähegi Sharmis või muus sellises urkas käinud, teab, et oma pakketeip, kahepoolne teip, toruteip, kleebitavad tihendid, kruvikeeraja, patentvõti, haamer, veefilter, Makroflex ja putukamürk peab alati käepärast olema, kui seda üürikest puhkust nautida tahad," teatab viies.