"Prisma iseteeninduskassad on jabur süsteem, mõttetu ajaraisk. Alles kassas hakkad kaupa läbi laskma. Kas see on aja kokkuhoid? Võtke eeskuju Selveri ja Konsumi süsteemist - kaupa kärusse pannes piiksutad läbi ja "kassas" jääb ainult maksmise vaev. Kordades kiirem. Kontrollitakse pisteliselt ja ka siis saad preemiašokolaadi tülitamise eest. Kas Prisma kliendid on ebaausamad?"

"Mulle Prisma iseteenindus meeldib, kuigi ka seal saab paremaks teha (nt kaubaalus kärudele). Kaubandusketid peavad aduma, et inimese töö ei ole liinirobot olla, pigem peaks olema ostja abiline, müüja. Seega rohkem automaatikat. Lisaks võiks automaatkassas suuremat allahindlust saada, siis jääksid kassiirid ainult rikastele."

"Minu meelest on väiksemates Rimides ja Säästumarketites hea kellaga inimese kassasse juurde kutsumise süsteem. Vahepeal toimetavad saalis ja kui vaja, tulevad kassasse. Ka Selver saab oma järjekordadega kuidagi hakkama. Maxima on aga Prismaga samal tasemel."

"Kui töökorraldus on selline, et kassades ainult teatud inimesed, siis saalitööline ei tohigi kassasse minna. See pole väike maapood, kus inimesed üksteist tunnevad, usaldavad ja isegi teise inimese kassasse võib minna kui teine lõunapausil ja järjekord kasvab."

"Kui pood ehitab 15 kassat ja paneb sinna tööle ca 5 inimest ja hoiab 10 tühjana, siis see ei ole paratamatus, vaid:
a) Ahnus, et müüjaid mitte juurde palgata
b) Lollus - miks neid kassasid siis üldse oli vaja niipalju ehitada
c) Ülbus - küll need lollid kliendid seisavad ja ära kannatavad."

"Mind need järjekorrad ei häiri! Kui aega vähe, siis poodi ei lähe. Kui aga poes olen siis järjekorras seistes on hea ajakirju ja -lehti lugeda. Ei pea neid lugemiseks ostma, vaid järjekorras seismise aeg kulub lugemisele."

"Ma arvan, inimesed pole järjekorda näinutki. Minge Hiinas poodi, siis tulge siia virisema. Istud järjekorras tund aega ja alles kassas saad aru miks nii kaua, sest kassapidaja pakib kõik ostud ise ära. Aga ei, meil tõmmeldakse, närvitsetakse ja tehakse nägusid juba siis, kui järjekorras on 4 inimest."