Asi pole mitte ainult kommertsteadaannetes, vaid ühepoolse sinasõpruse on sisse seadnud ka paljud riigiasutuste koduleheküljed. "Vaata!" "Otsi!" ja "Tutvu!" vs "читайте" ja "смотрите" on üsna erinev, et mitte öelda diskrimineeriv.

Sellist isehakanunud sinasõprust on varmad üles korjama madala haridustasemega inimesed ja "tore" on märkida, et Euroopa metsataguselt kolkarahvalt - soomlastelt - laenatud kombe ülevõtmine soodustab seda. Eestlane ilmselt ikkagi on matsirahavaks loodud ja soovib selleks ka jääda, kuigi aastaid tagasi sai kummalisel kombel kultuurrahvana kätt harjutatud.

Mul on aga ettepanek: viime siis venelased ka matsikultuurile üle! On arutatud, et kas üldse peaks kommertsinfo venekeelsena eestikeelse kõrval olema. Minu ettepanek on, et seni kuni see säilib, olgu see ka siis sinatavana sõnastatud. Las nad siis lõimuvad!

Isiklikult eelistan olla ja jääda nende firmade kliendiks, kes oma tarbijast ka mingil määral lugu peavad ja mingit elementaarset viisakust on suutelised üles näitama.