"Loen lehest, et Eesti reisirongiliiklus tihenes Elektriraudtee lisarongide näol. See on justkui hea uudis. Eriti Tallinna inimestele, sest härra Edgar muudab ju rongiliikluse tasuta transpordiks.

Uuest aastast sõidavad uued rongid ka Edelaraudtee vanade rongide asemel. Uute rongide kodu on Pääsküla depoo. Elektriraudtee lubab uuel aastal olulist graafiku tihendamist, ronge iga 15 minuti järel. Diiselrongid, mis teenindavad Narvat, Pärnut, Tartut ja Viljandit, peavad pääsema Pääskülla ja sealt minema.

Kõike seda vaadates tundub mulle, et nii nagu Rail Baltica lõikab Eesti pooleks, lõikab Elektriraudtee pooleks Tallinna linna. Keegi ei räägi sellest, et tihenenud rongiliiklus toob paratamatult kaasa kõigi Tallinna ülesõitude allalastud tõkkepuud. Tondi, Nõmme ja Rahumäe hakkavad iga veerandtunni tagant mitmeks minutiks kinni olema. Pluss kõik need rongide liikumised, mis on vajalikud teiste suundade rongide liigutamiseks depoosse ja tagasi.

Miks keegi seda ei arvuta, mitu minutit hakkavad Tallinna ülesõidud tööpäevadel kinni olema? Kas keegi on seda üldse teadvustanud? Vaadates fakte tundub, et uus aasta toob Tallinnas autoga liiklejale kaose. Palun võtke Edelaraudtee + Elektriraudtee järgmise aasta läbilaskevõime koondtabelina ette, Veerenni ülesõidust kasvõi Keilani ja arvutage, milline on elu võimalikkus Tallinnas!" kirjutab murelik pealinna autojuht.