"Juunikuu teisel nädalal ostsin Baltic Bolt Tallinna Forelli tänava kauplusest AmPro padrunvõtmete komplekti. Kasutamisel selgus, et padrunite narre ümberlülitus ei toimi harjumuspäraselt, loogiliselt. See tähendab, et poltide kinnikeeramisel (päripäeva) peab narre ümberlüliti hooba keerama paremale (vastupäeva). Kuna olen kasutanud erinevate tootjate narresid, kus enne poldi kinnikeeramist (kellaosuti liikumise suunas), tuleb lüliti hoob keerata samuti päripäeva vasakule ja poldi lahtikeeramisel (vastu kellaosuti suunda) vastupäeva, siis tekkis mul kahtlus, et narre ei tööta loogiliselt," kirjeldas lugeja, millest lugu alguse sai.

"15. juunil läksin selgust saama forelli tänava poodi. Kell oli natukene pärast kaheksat hommikul. Koos minuga, ainukese kliendiga oli ruumis veel neli müüjat. Vestlusest mulle komplekti müünud müüjaga, selgus, et kõik AmPro padrunite narrede ümberlülitus ei ole harjumuspärane. Mis siis ikka, pean harjuma," rääkis selguse saanud klient, kuniks juhtus järgnev.

"Siis aga sekkus meie vestlusesse müügijuht, kes ütles mina väitvat, et neil on kõik valesti. Toonitan, mina rääkisin ebaloogilisest ümberlülitusest. Vähe sellest, pööranud mulle selja, ütles ta, et olen idioot. Mul hakkasid käed värisema. Ütlesin, et lähen ära ja mõtlen oma edasisele tegevusele. Helistasin Tarbijakaitseametissee, kust sain soovituse kirjutada firma juhtkonnale või au ja väärikuse solvamise eest pöörduda kohtusse. Teavitasin samal päeval ka Baltic Bolt tegevdirektorit Roul Liidemanni juhtunust," ei suutnud klient juhtunut uskuda.

Baltic Bolt tegevdirektor Roul Liidemann ütles, Delfile, et vabandused antud kliendile on edastatud.