"Minu tagant küsis üks noor naine kassapidajalt, et kas rohkem töötajaid tõesti ei ole, kes saaksid kassas töötada, mille peale vastati ükskõikselt: "Ei."

Ühe kassa järjekord oli poole saali pikkune ja teise oma peaaegu sama pikk. Kas sellisel suurel ettevõttel nagu Rimi ei ole tõesti rohkem töötajaid, et õhtul kell seitse saab kauba eest maksta ainult kahes kassas?" küsib lugeja.

Esitasime sama küsimuse Rimi pressiesindajale Katrin Batsile. Samuti küsisime, mis mõttega on kauplustes üldse nii palju kassasid, kui peaaegu alati töötavad neist vähem kui pooled.

"Peame tunnistama, et Tallinna ning Harjumaa kauplustes on ikka veel töötajate puudus. Otsime pidevalt uusi töötajaid ning võtaks täna kohe sada inimest tööle, kui vaid soovijaid oleks," räägib Bats.

"Kassade arv on kauplustesse projekteeritud selliselt, et ka kõige kiiremal ajal saaks kliendid teenindatud. Näiteks on sellised perioodid jõulud ja jaanipäev. Sel ajal oleme sunnitud ka lisatööjõudu kasutama, samuti on meie oma töötajaskond kauplustes alati maksimaalselt esindatud. Lisatööjõud tuleb kauplustele ka kontoritöötajate näol," selgitab Rimi esindaja.