Kas ei ole siis kassa registreerinud allahindlust või seda, et kaup on müügis soodushinnaga. On muidugi ka lugusid, mis ajavad lihtsalt naerma. Näiteks ühes Tallinna Säästumarketis oli kolmapäevasel päeval silt, et "kaks jäätist ühe hinnaga" ja küsisin veel kassas üle, et kas see ikka toimib. "Jaa-jaa," öeldi, kuid tšeki peal see ei kajastunud. Asja uurides selgus lõpuks, et see kampaania lõppes juba eelmisel nädalal! Ja ei ühtegi vabandust. Paari tunni pärast uuesti kaupluses käies oli silt ikka üleval.

Viimasel ajal on silma hakanud tendents, et kauba juures on vale hinnasilt: kas siis soodushind sarnasele kaubale, mis tegelikult on kuskil kõrval, või seda kaupa pole üldse. Sedagi oleme täheldanud kõigis kettides. Kiiruga vaatad, et "näe, kaup soodsalt saadaval," kuid kassas selgub, et kauba juures olnud silt ei olnudki selle hind. Reeglina on seis kliendi kahjuks. Avastad selle ikka tšekki uurides, kuid paljud ju seda ei tee.

Hiljuti sattusime Kiviõlisse toitu ostma, kus kõigepealt käisime Säästumarketis, kust ostsime mineraalvett, 6 pudelit pakendis. Sildi järgi olid kõik pudeliveed miinus 30%. Tšekil muidugi kõik jälle täishinnaga. Esimene vastus töötajalt oli, et just see vesi ei ole pakkumises. Jäime endale kindlaks. Seejärel väideti, et kassast nii tuleb ja isegi kui on soodushinnaga, ei saa nad midagi teha. Lõpuks selgus, et kassa paneb õige hinna ainult siis, kui üksikut pudelit piiksutada, aga pakendiga allahindlus ei toimi. Asi lõppes sellega, et saime natuke raha tagasi. Ja ei ühtegi vabandust.

Edasi suundusime Maximasse, kust muuhulgas ostsime salatit käesoleva kuupäevaga ja soodushinnaga. Kõik tundus olevat korras, tšekil õige hind. Kodus selgus aga, et ikka saime tõmmata – nimelt oli koos allahindlusega kasvanud karbi kaal. Leidlikkus väärib igal juhul kiitust.

Hea lugeja, kas ka sina saad pidevalt poes tünga? Kirjuta oma kogemustest kommentaariumis või saada kiri aadressile rahvahaal@delfi.ee !