Kunagi küsiti ühes EE rubriigis korduv küsimus: ületähtsustatud sündmus või nähtus eesti meedias? Siis oleksin kõhklemata vastanud: kõik moedemonstratsioonid!

Nüüd ilmselt: kõik reklaamipuutuv! Kui nüüd üheks lauseks laskuda eelnenud artikli madalstiilile, siis lühidalt: kelle perset reklaam nõnda torgib, et öösel sõba silmale ei saa, tehku ise kah käed sitaseks, tulgu meie sekka kamaluga kulda hanguma.

Õppematerjaliks võiks eelnevalt vaadata Bruce Robinsoni filmi "How To Get Ahead in Advertising", eriti selle lõpustseeni, kus vistrik, oma copywriterist peremehe keha üle võtnud dimbuuk, kõikvõimsana kõrgelt mäelt oma võimu kuulutab.

Loomulikult pole reklaam mitte kujutav kunst, vaid kunst müüa. Tänud ja kunstlilli kõigile, kes on vaevaks võtnud reklaamiinimest, kes tahes too selline ka poleks, eesti meedias põlistada ja pühitseda.