"Sõidan igapäevaselt terves Eestis ja kõige rohkem vihkan talviti just Ida-Virumaa teid – tihtipeale on need kohutavalt libedad. Problemaatiline on ka Haapsalust Lihula poole suunduv maantee."

"Iisaku-Tudulinna-Avinurme tee on talvel täiesti hooldamata ja kogu aeg kimavad seal suured rekad. Kahjuks pean seda teed üsna tihti sõitma. Hea meelega jätaks sõitmata, sest see on kohutav!"

"Selle maakonna teed on üldse omaette tase. Kevadel on seal veel lahedam sõita, kui jää peal on vesi."

"Ida-Virumaa teed on jubedad. Kui oled poole kohaga kaskadöör, siis võid proovida Tudulinna-Avinurme teed. See on elamus!"

"Narva ja Jõhvi kandis ongi nii, et kui reede õhtul sajab lund või tekib jäide, siis heal juhul alustatakse teede hooldamisega esmaspäeva hommikul. Ja nii juba aastaid. Pole kellegi asi, et teed on ülilibedad."

"Tee Jõgevalt Rakverre on sel talvel olnud enamasti hooldamata. Seal on kaks erinevat hooldajat: Jõgevalt Vägevani on üks ja edasi teine. Enamasti on vähemalt üks neist jätnud tee täiesti hooldamata, vahel aga pole kummagi lõigu peal midagi tehtud ja tuleb terve tee mööda jääd sõita. Seejuures on Piibe maantee ja Rakvere tee rist kuni raudteeülesõiduni nagu eikellegimaa – seda vist ei hoolda üldse keegi."

"Aidu-Kalana ning Painküla-Puurmani teelõigud Jõgevamaal on kehvasti hooldatud."

"Piibe maantee alates pöördest Kehra poole pole küll lumekoristust näinud, eriti käänuline osa enne Aegviidut."

"Võisiku-Kolga-Jaani tee on igal ajal kohutavas seisus. Sõidan seda teed iga päev ja keerulisi olukordi on väga palju."

"Tartu-Viljandi maantee on igal öösel ohtlik."

"Tallinn-Tartu maantee samuti. Olen nõus seal ainult naelrehvidega sõitma, sest kella 22 või 23 paiku sõitu alustades võib teed harva hooldatuks lugeda."

"Sõitsin kuu alguses kella kuue paiku õhtul mööda Tartu maanteed. Enne oli sadanud umbes 5 cm lund. Mäost kuni Adavereni oli tee talviselt normaalne ja kolonn sõitis kiirusega 80-90 km/h, aga Adaverest Laevani toimus ellujäämiskursus. Tee äärtes oli lund sama palju kui Mäos, aga tee oli totaalselt jääs ja jää peal vesi. Liikumiskiirus oli 30-40 km/h ja isegi mõte vajutada pidurit või gaasi rakendas koheselt ABS-i. Laevast edasi oli tee jälle OK."

"Keila-Paldiski maantee on ettearvamatu. Eriti hapuks teeb asja see, et too lõik on transiittee veokitele, mis lähevad praamilt Venemaa ja Läti poole – lääne teehooldusega harjunud rekavennad sõidavad seal tihti kraavi."