"Juba mitmeid päevi häirib mind noorte lauljate või näitlejate hüüdlause "septembris me ei joo". Mõtlesin nii ja naa, et ei hakka siin sportlike postituste hulgas alkoholireklaami pärast rusikatega vehkima, kuid tänane kinokülastus koos lastega päädis ikkagi sellega, et pean selle välja ütlema: kas noortel käib ülejäänud 11 kuud meeletu joomine, et nüüd septembris kooliminevate laste silme all alkoholile tähelepanu tõmmata. Kinos vaatasime filmi "Paras pähkel 2" ja pärast märkasime, et üks "staarihakatis" jagas Padjaklubi umbes 8-aastastele fännidele õhupalle. Eeskuju vaevalt kooliealistele lastele, et joome 11 kuud ja siis "no heakene küll, püüame nüüd joomata ühe kuu vastu pidada"," ei mõista lapsevanem kampaania ulatust väikeste lasteni.

TAI kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormetsa sõnul on kampaania sihtrühmaks 20-35-aastased inimesed, kes tarvitavad alkoholi, samas vanuses on ka kampaania kõneisikud. "Samas me ei näe, et sellest võiks kahju tekkida, kui lapsed näevad üleskutset alkoholi mitte tarvitada. Alkoholitarvitamist peetakse meie ühiskonnas normaalsuseks ja pigem leiavad inimesed, kes alkoholi ei tarvita, end olukorrast, kus peavad oma mittetarvitamist põhjendama. Perekonnas ja ühiskonnas valitsevad hoiakud ja kombed võtavad üle ka lapsed," selgitab Noormets.

Lapsevanematele pakubki see kampaania hea võimaluse lastele alkoholi teema üles võtta. "Esimesed vestlused alkoholi teemal peaksidki toimuma oluliselt varem kui vanemad seda arvavad, soovitatavalt juba 6-aastase lapsega. Vestlusi alkoholi teemal on lihtsam alustada selgitades midagi, mida laps kas kodus või meedias näeb," leiab Noormets, kelle sõnul võiks ka need kinos käinud lapsed oma vanematega alkoholi teemal rääkida.