Selgitasin talle, et kauplus on kinni, kuid sellest hoolimata sain hiljem turvamehe ja koristaja terava kriitika osaliseks. Selgus, et turvamees ja koristaja on oma päeva nii planeerinud, et jõuavad täpselt bussile pärast kaupluse sulgemist. Nende silmis lubasin mina kliendi lahkelt uuesti saali omale meelepärast nänni juurde valima.

Püüdsin küll selgitada, et sai ostjale viisakalt öeldud, et kauplus on suletud, kuid see ei häirinud hilist šoppajat. Minu selgitused ei leevendanud turvamehe ja koristaja pahameelt, kes pidid hilise külastaja teenindamise pärast jooksma oma bussile ummisjalu.

Läksin järgmisel hommikul nõu küsima otsese ülemuse käest. Tema seisukoht oli järgmine: klienti ei saa keelata ostlemast, kui ta on sisenenud enne kaupluse sulgemise aega. Ülemus oli väga pelglik, sest ärritunud klient võib kaebusega pöörduda isegi meediasse ja poele paraja jama kaela valada. Boss kinnitas, et meie kaupluse poliitika kohaselt võib enne sulgemisaega jala poeukse vahele saanud klient rahulikult oma oste teha. Ei ole turvamehe ega koristaja asi hilja peale jäänud klienti kauplusest minema puksida ja teenindaja peale vihane olla, et ta suvatseb klienti teenindada.