Vajuta kaardi paremas ülemises nurgas paiknevat nuppu, et muuta kaarti suuremaks ja näha nimekirja lugejate poolt välja toodud paikadest!

"Üks parimaid ristmikke on praegusel hetkel Toompuiestee - Kaarli pst ristmik, kus tullakse Toompuiesteelt ja pööratakse otse teisest reast esimeses reas sõitjatele peale, suunaga Vabaduse väljaku poole."

"Akadeemia ring – seesama, kust oli pärit bemmi-mehe video: Sõpruse puiestee ringile sõitvad ja Akadeemia teele maha sõitvad autod peaksid seda tegema parempoolses reas, aga iga päev püüab keegi sisemisest reast vahele süstida. Sama tehakse ka teistel mahasõitudel ja kuna seal on kõigis suundades ülekäigurajad, on see väga ohtlik!"

"Kadaka pst - Mäepealse - Karsti: absoluutselt tavapärane on, et Mäepealse tänava poolt tulevad autod, kes sooritavad vasakpööret Kadaka puiesteele, suunaga Tähetorni tänava poole, ei lase läbi Karsti tänavalt tulevaid ja otse sõitvaid autosid. Samuti püüavad mõned geeniused asendada selle vasakpöörde parempöörde ja tagasipöördega, mille tulemus on, et ei-tea-kust tuleb järsku vasakult poolt auto. Selle probleemi mastaapi näitab ka liikluskindlustuse fondi statistika."

"Pärnu maantee - Vabaduse väljaku rist, suunaga Kaarli kiriku poole: Pärnu maanteelt Vabaduse väljakule parempööret sooritavad autod pööravad vasakust reast pidevalt keskmisse ritta. Liiklusskeem lubab neil aga pöörata vaid kõige välimisse ritta."

"Akadeemia tee algus, suunaga Kadaka tee poole: pidevalt sooritatakse üle kahekordse pidevjoone ja kahe sõiduraja vasakpööret TTÜ parklasse, sellega takistatakse aga liiklust ja seisev autoderivi tekitab ohtlikke olukordi ka ringteel."

"Seoses trammitee remondiga on Pärnu maantee viaduktil üks bussirada, autod aga reastuvad sinna varem, enne bussirea lõppu tähistavat märki. Tulemus on see, et bussid peavad ummikus ootama eeskirju rikkuvate autode taga, ja kui mina õigesti sõidan ning bussirajal sõitvatele autodele ette keeran, ollakse veel pahased ka! Kui bussi näen, annan alati teed."

"Tore koht on ka Luiselt Endla tänavale tulles. Väga paljud reastuvad ümber BUS-rajale enne viadukti, mis eeldab, et nad pööravad Madara tänavale, kuid sedasi käitub heal juhul iga kümnes juht. Alles pärast Madara tänavast möödumist on juhtidel, kes soovivad kas Endla tänavat pidi edasi sõita või Tulika tänavale pöörata, õigus BUS-rajale reastuda."

"Norde Centrumi ristmikul on rikkumine juba tavaliseks muutunud. D-terminali poolt Narva maantee suunas liigub üks rida ja teine peab keerama vasakule, aga enamik inimesi ei näe märki, või siis lihtsalt eiravad seda."

"Hiiu pubi juures ei suuda Pärnu poolt tulevad inimesed anda teed raudtee poolt tulevatele autodele. Mõlemad on peateel, seega kehtib parema käe reegel."

"Lisaksin igati õigustatult sinna kaardile Stockmanni ristmiku, kus idioodid teevad iga päev trammidel teed ära lõigates kiiruskatseid – saaks vaid rohelisega üle! Vot seal peaks olema kaamerad!"

"Nõmme keskuse ristmikul trügivad autod paremast reast suunaga linna poole pidevalt üle pidevjoone Mustamäe poole suunduvasse vasakusse ritta. Nad avastavad viimasel minutil – loomulikult siis, kui nad on paarikümnest vasakus reas liikuvast autost mööda sõitnud, et "ups, ma tahan ka ikka Mustakale saada". Iga päev on need "avastajad" samad. Vahel sõidetakse vasakule kõrvuti vasakpoolse reaga."

"Järvevanast kuni Järve keskuseni sõidetakse kiirusega 80+ km/h. Pöördel enamus suunda ei näita."

"Üks probleem, mida ise seal pidevalt kogen, on see, et Mustamäe poolt ringile tulles on parempoolne rada ette nähtud vaid Paldiski maanteele kesklinna poole pööramiseks, kuid paljud juhid sööstavad sealt ette vasakpoolselt rajalt tulevatele ja Kakumäe poole suunduvatele autodele. Saan aru, et parempoolne rada on tühjem ja mõnusam, aga selline ettesööstmine on väga ohtlik, sest ringile suundudes on juhi tähelepanu vasakul, et tabada hetke, mil on võimalik ringile sõita, ning on täiesti ootamatu, kui järsku sööstab ette auto paremalt poolt. Mul on seal mitu napikat olnud. Viimane oli eile, kui üks must maastur tegi just nii ja pidin ise äkkpidurdusega otsasõitu vältima. Hea, et niigi läks."

"Väga äge koht on Gonsiori tänaval, Laikmaa ja Raua tänava vahel. Seal on 2 bussirada ja 1 autodele. Autode rada on kõige vasakpoolsem. Sõites liikluseeskirja järgi, ei ole võimalik autoga alates kaubamaja juurest lasnamäele sõita, sest bussirajal sõita ei tohi. Bussirada võib kasutada ainult parempöördeks. Laikmaa tänavast Maneežini ei saa. Alates Maneežist kuni Raua tänavani ka ei saa, sest seal on jälle 1 rada autodele ja 1 bussidele. Enne Raua tänava otsa on ülekäigurada. Seal vastavalt liiklusseadusele manöövrit sooritada ei tohi. Pärast ülekäigurada on manöövri sooritamiseks enne pidevaid jooni ainult ca 15m – 15m manöövri sooritamiseks tiheda liiklusega tänaval."

"Üks paha koht on Luise ja Koidu tänava ristmik, kus teejooned on kulunud ja vasakpoolsest reast sõidavad autojuhid Mustamäe suunas lihtsalt esimesele reale ette, arvates, et nende tee läheb otse, aga tegelikult tekitab bussirada sellesse jõnksu."

"Kreutzwaldist vasakpööre Narva maanteele: esimene rada muutub Narva maanteel esimeseks ja teiseks rajaks. Teine rada vastavalt kolmandaks ja neljandaks.

"Ässad" sooritavad vasakpöörde teisest reast ja üritavad kiiresti pääseda esimesse ritta, et Jõest paremale keerata. On ka veel "superässad", kes üritavad kohe paremale Karusse pöörata – seda siis Narva maantee kolmandast reast."

"Märkimisväärne on väljasõit Tüve tänavalt Nõmme teele. Nimelt on Nõmme tee äärde toredasti parkimiskohad projekteeritud - niimoodi, et välja sõites ei näe ei paremalt ega vasakult tulevaid autosid. Ainuke ohutu aeg üle tee sõitmiseks on siis, kui jalakäija valgusfoori tööle vajutab."

Hea lugeja, millised kohad on kaardilt puudu? Anna teada kommentaariumis või kirjuta aadressil rahvahaal@delfi.ee !