Alles see oli, kui pealinn hoogsalt reklaamis oma pargi ja sõida -süsteemi ning keelitas teises kampaanias kasutama ühistransporti, mis olevat kiirem, odavam ja keskkonnasõbralikum. Nüüd siis tõmmatakse linnakodanikul bussiiste alt ära, sulgedes ajutiselt osa linne ning hõrendades graafikut.

Linnavalitsuse jutt „piletisüsteemi põhjalikust ümberkorraldamisest“ tähendab aga ei muud kui ühistranspordi piletite hinna reaalset tõusu. Järgmise aasta algusest kavatseb TAK lasta paberpileteid müüa vaid ühissõidukite juhtidel. Nemad aga müüvad kõige kallemaid paberpileteid. Linna kava kõrvaldab käibelt kõik paberist soodushinnaga piletid.

Lõbus ei ole ka TAKi töötajatel, kelle palgad langevad juba alates selle aasta 1. veebruarist. Esialgu puudutab kärbe vaid juhte ning spetsialiste, kuid läbirääkimisi peetakse TAKis ka bussijuhtide palkade kallale minemiseks. Tallinn aitab!

Kui bussijuhtide palgast kümme protsenti ära kaksatakse, on sisuliselt tegemist olukorraga, kus rooli taga istujad on oma palgast kinni maksnud oma selja taga bussidega kaasa loksuvad reisisaatjad. Delfi kardab, et see ei mõju eriti hästi TAKi sisekliimale.