See, et te pahatahtlikult sättisite oma menusaated peaaegu ühele ja samale ajale, on lausa andestamatu. Kellele te neid saateid teete — televaatajale või pelgalt reklaamiandjale? Praegu jääb vägisi mulje, et televaataja on teie jaoks teisejärguline olend, keda võib narritada, palju kulub.

Miks te — vahet pole, kas TV3 või Kanal 2 — ei mahutanud oma saadet näiteks reedesele päevale? Või toonud “Laulud tähtedega” algusaega tund aega varasemaks või lükanud tantsusaate aega tunni võrra hilisemaks? See oleks lausa ideaalvariant — vaatad ühe saate ära, klõpsad siis teisele kanalile ja vaatad rahulikult teist saadet otsast peale kuni lõpuni.

Praegune variant ei kõlba aga kuhugi! Inetul kombel on kahel kanalil isegi reklaamipausid sätitud selliselt, et kaubanduslike teadete ajal pole võimalik vaadata, mis toimub konkurendi juures — nimelt on seal ka samal ajal reklaamid. Seda olen ma varemgi tähele pannud, näiteks pikkade mängufilmide ajal.

Ma ei saa aru, mida kommertskanalid kardavad — et heauskne televaataja satub reklaami ajal korraks naaberkanalit vaatama ja unustabki ennast sinna, või mis?

Kui see pühapäevaõhtune vaatajate lollitamine edasi kestab, siis pole ime, kui televaatajad keeravad mõlemale tähesaatele selja ja vaatavad mõnuga hoopis riigitelevisiooni, kus on kah head saated ja — mis põhiline — reklaami ei näidata üldse. Vaat siis te alles nutate!