Seega läheb autori Eudora Welty järgi nime saanud programm üle reklaamirahadele. Asja idee on selles, et internetikasutajad veedavad märksa rohkem aega ühe programmi sees kui mistahes internetileheküljel.

"Üldine suundumus on reklaamirahadest rahastatava tarkvara poole," ütles Jupiter Communications analüütik Marissa Gluck. "Elektroonilise posti tarkvara kasutaja on palju lojaalsem ja aktiivsem kasutaja kui keegi, kes lihtsalt internetileheküljest üle käib."

Tasuta tarkvara pakkumine on ka objektiivne konkurentsivajadus, kuna 1991. aastal Qualcommi omandusse läinud Eudora on kaotanud turuosa tasuta teenustele, nagu Yahoo ja Microsofti Hotmail ning Netscape Messenger ja Microsofti Outlook Express, mis antakse kaasa Windowsiga.

Qualcommi hinnangul kasutab 16 miljonit inimest firma tasuta tarkvara ja alla kuue miljoni kasutab 50-dollarilist versiooni.