EAS-i turismiinfosüsteemi koordinaatori Birgit Prikki sõnul ei ole tegemist juba olemasoleva internetilehe
uuendamisega, vaid täiesti uue loomisega.

“Praegune lehekülg on juba vana ja sisaldab vähe informatsiooni. Interneti kasutamise osakaal maailmas turismiteenuste otsimisel suureneb pidevalt ja kui tahame olla nähtavad, siis on oluline, et Eestil oleks ka hea internetiväljund,” ütles Prikk.

Esmajärjekorras on sihikul Eesti ning säärased riigid nagu Soome, Venemaa, Saksamaa, Rootsi ja Inglismaa. “Plaanime pakkuda rohkem teavet ja seda just lähtuvalt vastava maa sihtgrupist. Näiteks on sakslased enamasti huvitatud öko- ja maaturismist, samas kui venelasi huvitavad rohkem linnad ja sisseostud,” selgitas Prikk.

Uue veebikülje käivitamine ei tähenda, et EAS loobuks kasutamast 2002. aastal 13 miljoni krooni eest välja töötatud tunnuslauset ja märki “Welcome to Estonia”. “Visitestonia.com-i kodulehel jätkame “Welcome to Estonia” märgi kasutamist, uue märgi väljatöötamist praegu kavas ei ole,” kinnitas Prikk.