Nimelt ongi Eesti riiklikelt veebilehtedelt nii informatsiooni kui ka teenuseid keeruline leida.

Esiteks on igal Eesti riigiasutuse veebilehel kaunis väljanägemine. Ühekaupa võttes kena vaadata, kuid erinevate riigilehtede vahel liikuvale kasutajale õudusunenägu.

Browni ülikooli uuringus oleks kõige enam võinud punkte saada e-teenuste eest. Kui uurijad oleks üles leidnud 28 e-teenust kodanikele või ettevõtjatele, oleksime punktide andmise metoodika kohaselt saanud mitte 128., vaid teise koha. Aga ka teenuseid ei leitud üles.

Samas kommenteerib Henrik Roonemaa, et täpselt samamoodi nagu riik on meie kõigi asi, on ka e-riik meie kõigi asi. Hannes Astoki etteheited e-riigile on täiesti õiged, aga ei saa jätta tõdemata, et mis puutub avaliku halduse osasse, siis on meie e-riik võrreldes muu maailmaga väga heal tasemel ja toimib suurepäraselt. Digiallkirjad kehtivad, online-teenused töötavad ja neid tuleb juurde (ma ennustan e-terviseloost suurt e-hitti).