Romanainen esines 17. oktoobril toimunud kaubanduse aastakonverentsil.

Samas jaekaubanduse tegijad nentisid, et internetikaubandus on kahtlemata tulevik, vahendab Äripäev.

Selveri direktori Andres Heinveri sõnul on üks põhjus see, et poed on kodutee ääres ning ostlemas on võimalik käia suurema närvikuluta.

"Väga olulist vajadust oma ostlemist läbi veebi mugavaks teha ei ole," nentis Heinver.

Hoopis suuremaks ohuks on Janne Lihavaineni sõnul kliendid, kes käivad füüsilises poes, kasutavad teenindust ning siis otsivad sama toote palju odavamalt internetist - ehk siis kasutavad ära kohalike poodide hüved selle eest maksmata.

"See laieneb. Järgmine suurem ala või sektor on kõik tehnikaga seotud asjad. Ei saa olema lihtne;" sõnas Lihavainen.

Lihavaineni sõnu kinnitab ka Businessinsider'is avaldatud Topeca Capital'i analüütiku tõdemus, kus kirjeldatakse USA turul valitsevat tõsiasja, et inimesed käivad poodides asju ainult vaatamas ja ostud tehakse internetis. Seda enam, et tänasel nutiseadmete ajastul levivad hinnavõrdlusrakendused ja portaalid, kust leiab hetkega kõige odavamat hinda pakkuva kaupmehe. Taolisele klientide käitumisele on pandud nimigi: showrooming (e.k kaubanillimine(?)).

Suure USA elektroonika jaeketi Best Buy esindajate sõnul on olukord, kus kliendid võrdlevad poe hindu Amazon'i omadega, demoraliseeriv.