Tänu paljudele aktiivsetele kasutajatele on .eu populaarsuselt Euroopas kolmas ning kogu maailmas seitsmes tippdomeen. Viimase viie kuu jooksul on registreerimine suurenenud 17%, millega on .eu üks kiiremini kasvavaid tippdomeene.

„Ühe aastaga on .eu kujunenud Euroopa küberruumi loomulikuks osaks,” ütles ELi infoühiskonna ja meedia volinik Viviane Reding.

Kodanikud ja ettevõtted kõigist 27st ELi liikmesriigist on taotlenud .eu domeeninime selle tegutsemise esimesel aastal, kuid suurim nõudlus on olnud Saksamaal (31%), Ühendkuningriigis (17%) ja Madalmaades (12%).

Domeeni .eu suurt edu on saatnud nõudluse kasv riigisiseste domeeninimede järele enamikus liikmesriikides. Näiteks on alates eelmise aasta oktoobrist Saksamaal ja Ühendkuningriigis (.de ja .uk) domeeninimede arv suurenenud ligikaudu 5%. Madalmaades (.nl) oli kasv kõige suurem — samal perioodil üle 10%.

Domeeni .eu populaarsus julgustas ka Prantsusmaad avama riigi domeeni .fr üldsusele, kuigi see oli varem reserveeritud üksnes spetsialistidele, organisatsioonidele ja ametiasutustele, ning kasutama seejuures .eu kogemust.

Domeeni .eu kasutuselevõtmine oli sujuv ning süsteemid töötasid probleemideta hoolimata suurest registreerimiste hulgast. Tipphetkel, 2006. aasta aprillis, registreeriti igas sekundis 76 domeeninime. Arvestades väga suurt registreeritud domeeninimede arvu esimesel tegutsemisaastal, viitab Tšehhi arbitraažkohtusse jõudnud kohtuasjade arv (2006. aastal keskmiselt 60 kaebust kuus) EURidi rakendatud .eu halduskorra sobilikkusele.

See on parem tulemus võrreldes kohtuasjade keskmise näitajaga, mis jõudsid Ühendkuningriigi tippdomeeni vaidluste lahendamise süsteemi ette (83 kohtuasja) või Ülemaailmse Intellektuaalomandi Organisatsiooni ühtse vaidluste lahendamise menetluseni ülemaailmsete tegevusvaldkondadega seotud tippdomeenide puhul (183 juhtu kuus).

Domeeni .eu kasutamine kasvas 2006. aastal plahvatuslikult. Praegu viib ligikaudu 80% kõigist .eu domeeninimedest tegutseva veebilehe või elektronposti serverini.

Tähist .eu kasutavad üha enam ka tuntud kaubamärgid nagu AirFrance, Versace, Dexia, Illy, Milka ja Greenpeace. Ka mitmed väljaspool Euroopat asutatud ettevõtted, kes tegutsevad ka Euroopas (nt Lexus, Sony), on hakanud kasutama oma reklaamikampaaniates domeeni .eu.