"Kas Tuukri ja Gonsiori on praegu siis hõreda liiklusega?! Eriti õudne, kui sadamasse laevad saabuvad, sest Tuukris on mõlemas suunas üks rada. Lisatropp on veel endisele lõbustuspargi alale ehitatud korruselamud, mille ümber on ühesuunalised tänavad," nendib teine.

"Väike sünkroonimine tuleks siiski kasuks. Panna Narva mantee kinni, kui samal ajal on Sossi mägi remondis, Majaka-Pallasti ristmik kinni ning lisaks tuli uudis, et Majaka-Lasnamäe ristmik läheb ka kinni – pakutavad ümbersõidud ei ole just piisav lahendus."

"Pisut läbimõtlematult toimuvad meil need asjad siin linnas. On üsnagi tavapärane, et kui mõnel olulisel teel toimub remont, siis ei lähe paari päevagi, kui ümbersõiduks ettenähtud tänaval hakkab samuti keegi kaevama. Nii ka nüüd: tahad Piritalt Mustamäele saada – kesklinn on kinni. Läheks siis üle Järvevana, aga ennäe, seal ka kõik jälle kinni topitud. Tahaks kohe küsida, et kas meil linnavalitsuses keegi suurt pilti ka näeb, või igaüks ainult oma kodutänavat?"

"Okei, teetöid tuleb teha ja soojal ajal, aga miks maikuu lõpus, kui on koolide lõpetamised ja aktused – enne suvevaheaega ja puhkust, mil inimesed sõidavad linnast ära? Alustage kuu aja pärast!"

"Kohalikele elanikele pole saadetud ühtegi infolehte, et kuidas liigelda saab. Loeme nüüd Delfist ja peame ära arvama, kuidas tööle ja koju pääseb. Kui on vaja Edgari, Valeri ja Mihhaili pildiga kaarte saata, teatakse aadresse küll. Nüüd, kui tee pannakse kinni, on vaikus."

"Ma saan aru, et kaablit on vaja, aga miks ei tehtud seda siis, kui trammiteed tehti? Vot sellest ei saa aru. Järgmine aasta siis tuhnitakse Liivalaia üles."

"Kallid ametnikud on kindlasti jälle vastu võtnud pakkumise, kus tööd tehakse 5X8h nädalas ja 99 päeva. Selle asemel, et teha ööpäevaringselt ja 24 päeva. Mis sellel vahet on? Oletame tagasihoidlikult, et seda lõiku läbib päevas 10 000 autot ja igas autos on üks inimene. Seega igalt inimeselt röövitakse iga päev üks tund ummikutes jokutamisele. Paneme ühe tunni panuseks SKP-sse kolm eurot. Seega läheb päevas kaotsi 30 000 eurot. 99 päeva jooksul on see summa 2 970 000. Kriitilisi töid korralikult planeerides oleks võimalik valijate aja raiskamist vähendada 2,25 miljoni € võrra. Need on tagasihoidlikud makromajanduslikud arvestused, milleni ametnike kilekotimatemaatika ei küündi. Kahju. Saksamaal seda tehakse, sest ka tavainimese aeg loeb ja seda pole mõtet ummikutes raisata."

"Tark ei torma. Peaasi, et kõike korraga ära ei tehtaks, muidu äkki järgneval suvel ei saagi seda juppi kinni panna."

"Paluks siis korralikud sildid välja panna, et näeks, kust bussi peale istuda. Laupäeva õhtul ilmnes, et Tartu maanteel on lõik asfalti üles kooritud ja nigela sildi kohaselt lähim peatus 100 meetrit, aga kuhu suunda, seda polnud öeldud. Tuli jala linna poole kõmpida. Kahe peatuse vahe oli küll tunduvalt pikem kui 100 meetrit."