46 originaalklassis registreerunud meeskonna seas andis esikoha 182 punkti. Võistlusraja läbimiseks kulutas Silberauto 27 tundi 07 minutit. Vaid ühe punkti kaugusele jäid Nissan Terrano II sõitnud Ahha Team (kapten Hanno Strazd, aeg 24:45) ja RTG Land Rover Defender 110 TDI (kapten Aivar Tuulberg, aeg 24:51). Silberauto meeskonna kapten Toomas Kreek ütles, et auto, millega võisteldi, oli täiesti tavaline seeriaauto, millele ei tehtud mingeid lisaettevalmistusi peale rehvide vahetuse. Kuna eelnevalt oli kogemus samalaadsest võistlusest, oli teada, mis ees ootab ja Mercedes-Benzi G-klassi maastur tundus olevat väga hea auto sellise ürituse jaoks. Kindlat plaani sõit võita meestel ei olnud. Otsustavaks sai aga niinimetatud soojenduskatse Kuusalu karjääris, millelt õnnestus endalegi üllatuseks koguda maksimumpunktid. Edasi järgnes kolm päeva ronimist metsas, võsas, mägedes, poris, mudas,vees, liivas, kividel jne, kus auto näitas ennast heast küljest ja ei jätnud meeskonda kordagi hätta. Pikem raja läbimiseks kulunud aeg kogunes kaasvõistlejate abistamisest, "ärauppunud" autode taga ootamisest ja pisikestest navigeerimisvigadest.