Amazon (AMZN) avas sel nädalal oma internetikeskkonnas gurmaanidele mõeldud poe, et laiendada oma toodetevalikut, mis on peaasjalikult keskendunud raamatute ja muusikatarvete müügile, kirjutab uudisteagentuur AP.

Kokku on saadaval üle 30 000 tootenimetuse umbes 300 kaupmehelt. Rahvuslike toitude kõrval oma koht ka rohkem kui 700 erineval juustusordil ja Yarmouth Island Islandi homaaridel.

Toit saadetakse kaupmehe poolt, kes oma tooteid Amazoni veebilehekülje kaudu müüb, otse ostjale.

Ehkki enne Amazoni müüs gurmaanidele läbi interneti kaupa müünud ka näiteks epicurious.com ja gourmetfoodmall.com, on nende tuntus võrreldes Amazoniga väga väike.

“See on nii uskumatult killustatud sektor, mistõttu on küllalt mõistlik, et selline suur tegija nagu Amazon võtab kõik brändid ühe poe alla kokku,” ütles Carrie Johnson uuringufirmast Forrester Research.

Amazoni aktsia sulgus esmaspäeval 51,98 dollaril ehk 4,3% madalamal kui päev varem.