"Ühistransport on olulisel kohal - aastaks 2025 loobume diiselbusside kasutamisest ja aastaks 2035 liigub kogu Tallinna ühistransport elektri toel. Lisaks toome linnatänavatele metroobussi," kuulutas Kõlvart. "Ühtlasi kaalume võimalusi ühistranspordi laiendamiseks naaberomavalitsustesse."

Ühistransporti tasuliseks ei plaanita teha, samuti võetakse suund, et igas ühissõidukis oleks konditsioneer, lubas meer.

Varem on metroobussi toetuseks sõna võtnud ka tänane majandus- ja taristuminister Taavi Aas. Juba 2017. aastal kirjutas ta, et seesugune trammi ja bussi vahepealne lahendus võiks saada mõlema transpordiliigi eelised, vältides kummagi puudusi.

"Kiirtransiidi bussid sõidavad bussiradadel, mis on eraldatud neile ja ainult neile. Autod sinna ei pääse, sest kiirtransiidi bussirajad on muust tänavast barjääridega eraldatud ja kuuluvad üksnes bussidele.

Trammisarnaseks teeb sellise bussiliigi veel see, et tihtipeale paiknevad kiirtransiidi bussirajad tänava keskel, mitte servades. Seega ei saa kõrvalteedelt saabuvad autod bussile ette keerata ega tema liikumist aeglustada. Nii toimib eraldatud bussirada sisuliselt nagu rööbastee – teised sinna takistama ei tule ja seepärast saab kiiresti ning viivitusteta sõita."