Delfi kirjutas eile, et kaks järjestikust trolli ei võtnud peale ratastoolis liikuvat Lehtmetsa. Boroditš vabandas seetõttu Lehtmetsa ees.

"Mul on väga kahju meie trollijuhtide ebaprofessionaalse suhtumise pärast. Palume vabandust Jüri Lehtmetsa ees ja vabandan ka kõigi teiste inimeste ees, kes on sattunud kunagi sarnasesse olukorda. Meie teenust ja abi vajavate inimeste ignoreerimist ei saa õigustada – ei stressirohke ja väsitava töö ega graafiku jälgimisest tuleneva pingega," kommenteeris Boroditš.

"Tallinna Linnatranspordi peamine ülesanne on inimeste teenindamine, mis kindlasti eeldab lisaks täpse marsruudi ja sõiduplaani järgimisele ka inimlikku suhtumist kõikidesse, kes meie teenust vajavad. Oleme korduvalt läbi viinud vestlusi töötajatega, et teeninduskultuuri põhimõtted jõuaksid ka päriselt nende töösse," lisas Boroditš.

"Meil on väga palju bussi-, trammi- ja trollijuhte, keda saab vaid kiita pühendunud ja vastutustundliku suhtumise eest oma töösse ja sõitjatesse, kuid ilmselgelt peame jätkama tööd veel selle nimel, et meie teeninduskultuuri parandada," nentis transpordifirma juht.