Väljumiste arv vähenes trammiliinil nr 3 ja trolliliinidel nr 3 ja 6. Busside ja väljumiste arv suurenes ekspressbussiliinidel nr 11 ja 46, mis töötavad paralleelselt trolliliinidega nr 3 ja 6.

Transpordiameti juht Andres Harjo selgitas Delfile, et sõitjate palvel muudetakse väljumiste arvu ja aega igal aastal. "Sõitjad helistavad ja kirjutavad ning paluvad teatud väljumisaegu nihutada - kas seoses tööaja alguse või lõpuga, ümberistumisvajadusega hõredalt töötavale liinile, ettevõtte tööaja režiimi muutumisega, uute töökohtade tekkimisega jne".

Trammiliini nr 3 graafikut hõrendati Harjo sõnul keskpäeval seoses sõitjate vähesusega ning seoses samasuunaliste bussiliinide küllaldase veovõimega. Trolliliinide nr 1, 4, 7 ja 9 sõiduplaane korrigeeriti seoses trolliliinide nr 3 ja 6 graafikute muutumisega. "Liinid on omavahel seotud, sõidavad pikalt samu trasse ja nn selgajooksmise vältimiseks on väljumisaegu vaja korrigeerida," sõnas Harjo.

Kui võrrelda eelmise ja käesoleva aasta väljumiste arvu, siis suurenenud on busside väljumiste arv - 2013. aastal oli Tallinna linnatranspordi AS-i bussidel tööpäeval 6209 ning sel aastal 6243 väljumist. Eelmisel aastal oli trammidel päevas 1052 väljumist, sel aastal 1032. Trollidel on vastavad arvud 1622 ja 1596.

Bussifirmal MRP Linna Liinid AS oli ja on 664 väljumist.

Muudatused väljumisaegades

Nädalavahetuse graafikutest muutusid bussiliinid nr 15, 29, 51, 54, 60 ja 63.

Bussiliinil nr 3 väljumisaegu muudeti tööpäevade sõiduaegu seoses Soo tänava rekonstrueerimisest tingitud liiklusolude muutumisega.

Bussiliinil nr 4 korrigeeriti tööpäevast graafikut seoses Rannamõisa tee läbilaske raskenemisega (sagedaste ummikute tõttu graafikust maas).

Bussiliini nr 15 graafikuid muudeti Ülemiste Keskuse töötajate palvel (õhtul kella 21 ajal, mil osa töötajaid lõpetavad), Sõjamäel töötavate inimeste palvel toodi pühapäeva 1. väljumine varasemaks.

Bussiliinil nr 19 lisati tööpäevadel tulenevalt liiklusoludest graafikust kinnipidamiseks olenevalt suunast ja päevaajast sõiduaega 1-4 minutit.

Bussiliinil nr 29 toodi Iru Hooldekodu piirkonna elanike palvel pühapäeva hommikul sealt 1. väljumine varasemaks (9 minutit)

Bussiliinil nr 30 nihutati Kärmus töötavate ja 16.30 lõpetavate inimeste palvel eelviimast väljumist Kärmust 5 minutit hilisemaks, et ei peaks napi aja tõttu "bussile tormama".

Bussiliini nr 33 kõik graafikud muutusid seoses vajadusega korrigeerida liinisiseste lõikude sõiduaegu (lisandus Ehte peatus; rekonstrueeriti Männiku tee - sõiduaega jäi üle).

Bussiliini nr 51 graafikud muutusid seoses vajadusega viia busside lõunased seisuajad Hobujaama seisuplatsi ülekoormatuse tõttu Lasnamäe Priisle seisuplatsile.

Bussiliinil nr 54 muudeti sõiduaegu tööpäevadel ja laupäeval seoses liiklusolude muutumisega pärast Ülemiste viadukti avamist.

Bussiliinidel nr 60 ja 63 muudeti laupäevaseid sõiduaegu omavaheliste intervallide korrigeerimiseks ja inimeste palvel tuua bussiliini nr 63 laupäeva 1. väljumine ca 5 minutit varasemaks (6.15 asemel 6.10), et jõuda kella 7 tööle.